Nu Ledig!

Nu har jag fått helgledigt, har känt mig trött hela veckan så det känns extra bra att få vara ledig i morgon.
Har inte gjort så mycket på kvällarna, blivit promenader med Tess och sedan Tv-tittande.
Så har det blivit hela veckan.Anders jobbar kväll så det har bara varit jag och Jenny hemma.
Men i kväll så blir det att packa en väska,vi åker till Sundsvall i morgon.
Ska ha en skön helg med shopping och avkoppling.
Kommer hem igen på söndag!
Jenny åker till Emelie och Lars efter skolan i morgon, hon ska bo hos dem i helgen.
Vet att hon kommer ha jättekul.
 
Anders och jag ska bo på Clarion Hotel i Sundsvall.
Ska nu sätta mig och kolla vilka resturanger vi ska besöka i helgen.
Det är nog bäst att vi ringer och bokar bord.
 
Ska också ta en promenad med vovven i kväll, hon ligger redan vid dörren och väntar på mig!
 
 
 
 

Kommentera här: